Помощь - Поиск - Пользователи - Календарь
Полная версия: Kenda Small Block Eight
Форум Velo.md > Технические вопросы, снаряжение, здоровье > Технозона
trek
Am citit bune despre aceste anvelope. Sunt bune si pu XC si sunt rapide din cauza profilului rotungit. Mai intereseaza daca sa le pun ca universale nu se vor roade repede prin oras.
Vorbesc despre varianta kevlar folding. Cine ce practica are?
trek
nu-mi vine sa cred ca nimeni n-are nimik de zis. Sau trebuia mai bine sa postez in tema despre anvelope?
phill
Schwalbe Racing Ralph rulet )))
dimon
Цитата(phill @ 12.05.2010 - 21:50) *

Schwalbe Racing Ralph rulet )))

да ладно,есть много хороших покрышек!а ральфы протыкаются очень легко,и часто sad.gif
Eqwilibrium
dimon,
А какого ваше мнение на счет этих же Schwalbe (на этот раз Nobby nic) про то как быстро они изнашиваются , стирается протектор если режим использования покрышек 200-300 км в неделю и по оффу и по шоссе в них .
dimon
покрышки у всех стираются по разному,на Nobby nic ни ездил,ни чего говорить не буду,но судя по рисунку подходит она больше для грязи или для покатушек в лесной местности ,
а ральфы они универсальны,хороший накат по укатаным тропинкам,и по асфальту,
я по городу езжу на сликах,по оффу на ральфах!,
очень нравится CONTINENTAL EXPLORER
Изображение
или MAXXIS IGNITOR
Изображение
NEFER
юзаю игниторы 2.1 дюйма, очень доволен... накатистые и износостойкие, но вся их прелесть ощущается на влажном грунте... на почти две тысячи смешанных покатушек только один боковой прокол от проволоки на винограднике... при этом за умеренную цену. smile.gif
dimon
Цитата(NEFER @ 13.05.2010 - 01:11) *

юзаю игниторы 2.1 дюйма, очень доволен... накатистые и износостойкие, но вся их прелесть ощущается на влажном грунте... на почти две тысячи смешанных покатушек только один боковой прокол от проволоки на винограднике... при этом за умеренную цену. smile.gif

ну у максисов мягкая резина ,и по асфальту всё таки стираются быстрее чем конти эксплорер с похожим ресунком wink.gif
Baziliu
referitor la Kenda Small Block Eight, se rod cam repede pe asfalt, da pe off sunt foarte bune ! Un prieten le-a ros timp de o vara!
Dar totushi cel mai ideal ar fi sa ai doua perechi: una pentru off, shi altele (slicuri) pentru orash !!!
2fast
Дима незнаю у кого как ральфы режутся, протыкаются, у меня за 6000 км 3 прокола всего и неодного пореза, странная незакономерности !!!
phill
2fast, +1
dimon
Цитата(2fast @ 13.05.2010 - 08:39) *

Дима незнаю у кого как ральфы режутся, протыкаются, у меня за 6000 км 3 прокола всего и неодного пореза, странная незакономерности !!!

я тоже тольо один раз прокололся,хоть и не долго на них катался,это я сделал быводы из общих наблюдений за теми кто на них ездит wink.gif
Maxim
Un an pe Nobi Nick. Snake skin protection anerior, si varianta simpla posterior. in padure, mai ales daca e umed, pietre, radacini, apa, glod, sunt superbe.Am deja peste 2000 km, din urma uzura cam 50-60%. cea anterioara cam 10-15 %, dar desigur pe asfalt merg putin.
Am reusit sa forez chiar si roata anterioara, chiar cu tot cu protectie, cu ace subtiri in padure.
Acuma am pus 2 camere ultralegere incarcate cu ermetic (cite 70 ml in fiecare). Erau sparte. Am introdus ermetic, le-am umflat. Orificiile care erau, s-au inchis, si in plus nu am mai avut alte probleme.
Am auzit si eu ca Racing Ralph sunt cam subtirele. Desigur, ce protectie poate fi cu o anvelopa care cintareste un pic mai mult de 400 grame.
Intrebarea lui 2Fast. daca utilizezi varianta tubeless? e clar ca in acest caz nu mai ai probleme (sunt cu mult mai groase, mai rigide, si desigur mai grele, si in plus ai protectie lichida innauntrul).
Din schwalbe m-as interesa inca de varianta Rocket Ron, care e intermedie intre NN si RR.
Unicul neajuns sunt preturile foarte ridicate, dublu in comparatie cu variantele similare de la Michelin, Maxxis, Continental. sad.gif
Это текстовая версия — только основной контент. Для просмотра полной версии этой страницы, пожалуйста, нажмите сюда.